Ден 6
06/02/2018

Појадок

Протеинска палачинка

Во сад изгмечете 1 банана банана, додадете 1 лажица чиа семки, две белки, малку екстракт од ванила, по половина лажица рендана кора од лимон и прашок за печиво и по една лажица овесни снегулки и една лажица и матете додека добиете хомогена смеса. Загрејте тава со малку сончогледово масло и подгответе си протеински палачинки.

1 голема шолја кафе со 50 мл. Light млеко

Ручек

„Врап“ од зеленчук и фета на скара

На тивок оган пропржете по една чашка исечкан вргањ и тиквички, една лажица исечкан кромид и една главица исечкан лук додека состојките не омекнат. Ставете ги сите состојки заедно во една голема интегрална тортиља и зачинете со 4 свежи ливчиња босилек и 20 грама изронето Фета сирење. Завиткајте.

Една шолја зелен чај.

Вечера

Говедски бифтек во бибер

Зачинете 100 грама говедски бифтек со половина лажица издробен црн бибер и пропржете до посакуваниот вкус.

Сварете 2 помали компири, во сад додадете осум парчиња аспарагус на скара и посипајте со една лажица свежо исцеден сок од лимон.

Една шолја чај од нане

Коментари