Ден 27
27/02/2018

Појадок

Протеинска палачинка

Во сад изгмечете 1 банана банана, додадете 1 лажица чиа семки, две белки, малку екстракт од ванила, по половина лажица рендана кора од лимон и прашок за печиво и по една лажица овесни снегулки и една лажица и матете додека добиете хомогена смеса. Загрејте тава со малку сончогледово масло и подгответе си протеински палачинки.

1 голема шолја кафе со 50 мл. Light млеко

Ручек

Домашен хамбургер

Подгответе домашни говедски плескавици и сервирајте ги во интегрално лепче за хамбургер. Одозгора намачкајте со една лажица сенф и додека четвртина тенко исечкано авокадо, еден лист од марула и две парчиња исечкан на кругови домат.

Една шолја билен чај или 250 гр. Balans+.

Вечера

Говедско со зеленчук

На скара испечете 100 грама говедски бифтек и сервирајте го заедно со по половина шолја исечкан кромид, блага пиперка и печурки прелиени со две лажици маслиново масло и едно чешне истолчен лук.

Додадете два помали варени компири со една лажица исечкан магдонос.

1 шолја чај од камилица.

Коментари